Helg och snart jul!

Ännu en arbetsvecka avklarad, går sjuukt snabbt här borta iaf. Har väl inte hänt så himla mycket måste jag säga, jobbat på som vanligt. Åhhh, igår åt vi prinsesstårta och sååååå gott det var... Måste säga att min värdmamma är grym på att göra bakelser och allt onyttigt. Justé Karin, ett av barnen, fyllde 9 därav prinsesstårtan då :P
Ska strax åka till Mall of America och handla lite julklappar, är ju julafton snart. Kan inte fatta det, varje år går det lika snabbt! Nånting som jag aldrig kommer förstå iaf. Men förövrigt i helgen blir det bara att ta det lugnt, åka lite skridskor hos grannarna och Karins födelsedagsparty. :) Oj, höll på glömma att på söndag ska vi till Waterpark of Amerika. Nån radiostation som hyrt hela stället och slår till med feeeest där.... Kommer bli grymt mycke folk och en bra kväll, eller hoppas på det iaf. Äsch blir nog vad man gör det till =) Haha, men är lite fundersam över alla fulla människor som kommer springa runt där, kommer dom inte typ halka eller nåt? Känns ju ganska riskabelt att servera alkohol i en vattenpark...? Ajja tror nog dom har läget under kontroll, i hope so iaf ;)
Måste bara säga igen att jag suger på att upptatera bloggen, jaa jag vet att det inte tar lång tid att skriva ett litet inlägg och säga att man har det bra. Men liksom har annat att tänka på, speciellt nu innan jul. HEEEELT andra saker än bloggen!
Men mitt nyårslöfte (ett av dom) blir att jag ska ta hand om sidan lite mer. Men aa sen vet vi ju hur det brukar gå med dom där löfterna, men ska verkligen gå in för det till 110%...

Trevlig helg!

E


Kommentarer
Postat av: Elin

God Jul på dig! :)

2008-12-21 @ 00:10:05
Postat av: Elin

God Jul på dig! :)

2008-12-21 @ 00:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0