Home!

Japp, som en del redan vet är jag hemma i Sverige på "semester", usch låter helt snurrigt att säga så men det blir ju det:P Va en lite rolig grejj jag kom på och gjorde. Fick en idé om att jag skulle åka hem över jul och nyår, MEN att ingen skulle veta nånting. Så jag höll allting hemligt för alla! Så på julaftonsmorgon runt 20 över 9 knackar jag på dörren hemma. Pappa öppnar dörren blir alldeles vit i ansiktet och det han får ur sig på 2 minuter är ett svagt hej, mamma likaså. Blev lite rädd och viste inte riktigt om jag skulle gå in eller vända och åka tillbaka, var en sån himla konstig känsla, men helt underbar. Men som tur va så lugnade sig mor och far så jag fick lite kramar ist. Det var det bästa jag gjort på länge, slår alla julklappar i världen att få träffa sin familj under jul. Hade en helt underbar julafton, så mysigt! Saknade dock Dojjan som lever livet på soligare breddgrader nere i Egypten! Men ska bli så himla roligt att träffa alla kompisar och bara umgås och njuta av "semestern"!

Sometimes people
can suprise you! <3
E

Kommentarer
Postat av: Vicki

Ah vad kul att det blev sa bra! :D God Jul

2008-12-27 @ 02:37:35
URL: http://vickistaerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0