Kallt kallt kallt och åter KALLT!

Då ska vi se... Emh helgen var väl lugn måste jag säga. Lucia tåget på morgonen var ju väldigt fint och mysigt =) Men man fick en konstigt känsla när man satt där och lyssnade på svenska julsånger och sjungande amerikaner. Gick inte riktigt ihop för min del:P Men som sagt fint va det. Blev skridskoåkning för första gången sen jag kom hit också, gick väl sådär med ett par lånade skridskor. Men va skönt väder att vara ute i också, juste!! Haha i lördags va det plusgrader för första gången sen jag kom :D Kändes väldigt skönt måste jag säga... Igår vaknade jag av att Emil ringde för 20:e gången han bah: Står utanför, klä på dig vi ska på hockey. Ajja va väl inte så mycket att säga emot, så vi åkte till Down Town och kollade på Minnesota Gophers, är Collage laget här. Va precis som när vi va och kollade på Football; massa studenter, skrikande mammor och cheerleaders!




Så där mycket visade termometern i morse!
Det är ungefär -21 celsius och KALLARE ska
det bli under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0