Suck!

Hade skrivit ett långt inlägg, SÅKLART, så dog datorn innan jag hann spara! Ibland blir jag bara less på mig själv. Ajja, vet liksom inte vad jag känner för att skriva... Har iaf varit här i 1 och 5 dagar nu och ni vill inte ens veta hur mycket tankar som snurrar runt i mitt huvud dag och natt. En dag får ni veta! Men just nu har jag en del saker att ta tag i här, som sagt får ni veta mer sen. Meeen, arbetsdagarna går ju fort här. Vet inte om det är vädret, men så här fort går dom inte i Sverige iaf:P Men det går väl fort när man har roligt...? Hmm, kanske inte rktigt passar in på mig just nu, undra hur fort det kommer gå sen då? :O
En sak som är läskigt här iaf... Dom använder ju inte vinterdäck!!!! Det är liksom halt ute och bara sommardäck... Tänk när det blir riktigt halt ute, alla kommer ju bara glida iväg och krocka känns det som :/ Men aa det kommer väl, man lär ju anpassa sig efter ett tag skulle jag tro.
Hmm, känns som om jag vill skriva miljoner med saker, men kan inte skriva nåt! Inte än iaf, har såååå mycket jag bara skulle vilja skiva.. Kanske ska komma på ett hemligt språk, som bara jag och en person till kunde förstå. Eller kanske nån fler, men inte många... då skulle allting vara så himla mycke enklare just nu. Men det kommer väl det med antar jag. Det som inte dödar dig, gör dig starkare!

"Will you wait for me Charlie?
Can you wait?

With all my heart, I hope you can...

Love Jordan!"


E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0