Tre veckor...

Ja, jag vet att jag suger på att skriva i min blogg! Sa ju det från början, kanske va en dum idé att skffa en... men men nu har man ju en och får väl göra det bästa av det. Ska ta mig i kragen, lovar!

Som sagt, tre veckor idag här i kylan... har inte varit plusgrader en enda gång sen jag kom hit! Lite små trist, men vad ska man gör liksom... Kommer gå i bikini under vinter halvåret i Sverige ju ;) Haha... Ne men dagarna rullar på, består av jobb och slapp typ. Åka till Mall of America:P Det enda vi gör här faan, hahaha... ne inte riktigt men skönt är det iaf. Haha, men det värsta jag sett va nog igår. Jag, Emil och Ullis va på Donken och utanför där så står det en grej som ser ut som en helt vanlig bankomat. MEN... där hyr man film! :O Haha, man har massor med filmer att välja bland, trycker på skärmen på den/dom man vill ha, drar sitt kort och simsalabim så kommer det ut skivor ur maskinen:P Haha, dom finns typ överallt och man lämnar in dom genom att bara stoppa in dom i maskinen igen. Orkar inte ens bli förvånad längre över alla saker dom har och inte har:P Vi har också drivetrough-bankomat, väääldigt skönt när det är kallt måste jag medge. Dock lite slött men vad ska man göra liksom, bara att anpassa sig ;)

Hade möte med min LCC och mina värdföräldrar i tisdags.. Har ju sagt till dom att jag inte trivs till 100 procent, eftersom det har blivit sååå himla mycket svenska för min del. Jo, jag viste att jag skulle prata svenska på jobbet, men inte att allt annat var PRECIS som Sverige, fast ett par storlekar större. Men aa, vi pratade om det iaf och jag ska pröva lite små saker nu framöver. Så vi får se, efter nyår! Har en sån grym plan över jul och nyår men verkar inte som om jag kan genomföra den... eller beror på vad jag är villig att satsa på liksom. Men aa som sagt får se hur det blir med det iaf ;)

Klockan ställd på 05.45 am imorgon bitti då!! :O Ja guuud vad jag offrar mig för att gå på en Lucia show. Ja dom har det här också, tillsammans med svenska institutet! Sa ju att det va mycke sverige här:P Men kan nog bli mysigt och stämningsfullt när det är mörkt med alla ljusen osv.

My past is not my future!

E

Kommentarer
Postat av: vicki

haha jag sag med den nar jag var pa donken, haftigt :P

ska du vara lucia? ;)

2008-12-13 @ 03:08:43
URL: http://vickistaerner.blogspot.com
Postat av: Emma

Haha aa:P

Nej nej, mina barn ska vara med :)

Nån måtta får det ju vara, haha...

2008-12-13 @ 07:29:21
Postat av: Arandur

Snygg solnedgång :D

Besök gärna min fotoblogg :)

2008-12-13 @ 07:38:12
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Elin

Men när du skriver, så läser vi ;D Hoppas allt löser sig till de bästa och att du inte fryyyyser bort <3

2008-12-14 @ 14:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0