Två veckor...

Ännu en arbetsvecka avklarad. Hmm, har väl inte hänt så mycket vill jag påstå, är inte på humör för att göra så mycket heller känner jag... men hoppas att det kommer bli ändring på det efter helgen.
Hmm, glöggparty här hemma imorgon då, missar såklart det! Gör inte så mycket, tycker ändå inte om glögg:P Har au pair möte samtidigt nämligen, så ska ge bort en julklapp till fattiga barn här i USA och säga God Jul på tv!
Usch, börjar bli kallt här nu, va liksom -14 grader när jag vaknade imorse, och nu ikväll har det snöat ganska bra.... Burrrr...!!  Nu är det iofs bara -3, men ändå kallt ju!

Har varit ganska dålig med att berätta vad jag gör osv, men finns vissa anledningar till det... Förhoppningsvis får ni veta mer efter helgen som sagt!


Miss it!

Kommentarer
Postat av: Caroline Åkerlund

Hej Emma!



Carro Åkerlund här. De va inte igår, men hoppas att du minns mig iaf.. ;) Hörde att du hade en blogg å att du va i USA som au pair. va kul! Så jag tänkte bara höra av mig å berätta att jag åxå ska till USA som au pair i början av januari.. :) jag ska vara i närheten av Boston, Massachusetts. De vore jättekul att få höra av dig! mvh Carro ([email protected])

2008-12-08 @ 00:09:53
Postat av: Firat Sener

Bästa utsikten :)

2008-12-08 @ 00:28:31
Postat av: Elin

Gosh, kallt! Men nice med snö, här hemma är det bara regnigt, trist och grått :/

2008-12-08 @ 13:05:02
Postat av: Gonka

Hej Emma. Hittat hit genom din msn:)

Trevligt o se att du ser dig om i världen. Du verkar trivas som fisken i vattnet. Hade bra. Kram joka

2008-12-08 @ 22:27:51
URL: http://dujoka.bilddagboken.se/p/main.html?
Postat av: vicki

Heej! hander? hur gor du med att byta? har gar det skit :(

frys inte bort i kylan gullet :P

miss U

2008-12-12 @ 00:55:58
URL: http://vickistaerner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0