Thanksgiving!

Jisses, vad mätt jag är!! Kom precis hem från en grymt god thanksgiving middag... Massor med mat, helt sjukt:P Hahaha, sötpotatis med marshmallows! Va lite skeptiskt till en början men oh det var ju liksom gott =) Och pumpkin paj till efterrätt var ju svårslaget! Var ju liksom bara att knäppa upp byxorna och låta magen växa :D Är sååååå glad att jag skaffat gymkort iaf:P Haha! Men det var inte riktigt så som jag hade föreställt mig med kalkonen på bordet och man står liksom där och skär upp den med fyllningen och allt:P Aa, alla förutfattade meningar man har om saker och ting är inte alltid som man tror... Men gott va det:D:D



Aa imorgon blir det bad med barnen, sen ska jag och Emil på,
hmm aa nån High School State Championsship eller nåt i Football,
ska faktiskt bli ruggigt roligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0