En liten sammanfattning...

Orkade inte skriva nåt förra veckan. Barnen hade lov så vi gjorde massa saker hela dagarna och när jag väl satt vi datorn så aa orkade jag helt enkelt inte skriva nåt...

Måndag: Då blev det lite klättring med Kerri och Catiy (mina värdbarn) och deras kusin. Riktigt roligt måste jag säga, va ett tag sen sist men det gick alldeles utmärkt. Ohh, det var en liten kinesisk tjej där, hmm ungefär 6 år skulle jag tippa på, det va nog bland det värsta jag sett i hela mitt liv! Hon klättrade på ALLA väggar, UTAN rep som en jävla spindel. Upp och ner, ner och upp!! Helt gaaaalet va det. Nåja, efter det så blev det bio med samtliga. Confessions of a shopaholic, för andra gången på 3 dagar:$... jo såg den ju med Vick helgen innan. Men men så är det ibland, smällar man får ta liksom.

Tisdag: På dagens agenda stod Liberty science museum i New Jersey. Blev en hel dag där, spännande och mycket roligt. Man blir som ett barn på julafton med alla saker man kan testa osv.

Onsdag: Åkte till Westchester Mall med Kerri och hade en mysig förmiddag där. Kerri påstod att jag blev lurad men det blev jag ICKE! Om en sak kostar 70 dollar från början, så är det väl ganska bra om man får den för 20 dollar ist. Jo det tycker jag iaf. Hade så jäkla problem att komma ut ur parkeringshuset eftersom den jädrans maskinen vägrade ta mitt kort. Och han som sackade i högtalertna var nog hög eller nåt, men efter mycket om och men så hittade vi ut. Fast hade gärna stannat där inne för det snöade som rackarns när vi kom ut. Eftermiddagen tillbrinngades inomhus och sysselsättningen blev spel! Spelade alla som spel som vi hittade i huset; Wii, mall madness, quiz jaa you name it.

Torsdag: Dagen började med ett tråkigt besked. Marueens (min värdmamma) farbror gick tyvär bort då. Så jag tog med Kerri på en promenad sen en mysig lunch nere i The Village, blev bara jag och Kerri eftersom Catiy var på en sleepover. Så var inte en dag på topp för någon här hemma, men tiden gick lika fort för det.

Fredag: I princip ledig hela dagen eftersom familjen åkte på. hmm nån typ av vaka. Där man ser kroppen och aa vet inte riktigt vad man gör. Jobbade dock lite på kvällen, så blev bara en lugn hemmakväll med massor av mys.

Lördag: Blev en löprunda i det underbara vädret. Var ensam hemma nästan hela dagen, då familjen var på begravning. Går sjukt snabbt med allt sånt här, liksom i Sverige kan det ju ta veckor innan man har begravning. Lite senare på eftermiddagen blev jag bjuden på bio av Marueen, hennes syster och man följde också med. Åkte till en super mysig biograf. Sån där jätte super-duper lite gammal som nästan inte finns längre. Så himla söt den var! Så Slumdog Millionaire. Se den!! En sjukt bra film måste jag säga.

Söndag: City med Sara!!!! Hade en mysig dag inne i stan, trots regnet. Vi åkte till SOHO, där vi förmodligen kommer tillbrinnga mycket tid. Många bra affärer, alla ligger relativt nära varandra och allmänt mysigt. Lucnh/midag blev på ett typ Mexikanskt ställe. Fajitas blev det och det smakade alldeles utmärkt. Så det blev en bra avslutning på en rolig vecka!

Idag var det tillbaka till vanliga schema, dvs uppstigning 7 plocka lite, köra Chris till skolan och aa typ det. Drog till gymmet runt halv 10 och va där ungefär 2 timmar. Älskar att vara där just nu! Resten av dagen har jag tagit det lugnt med Kerri, som var hemma idag från skolan, så vi har fixat och donat lite.
Jo men det var en liten sammanfattning då, nu kommer det daglig uppdatering hädanefter!
E

Kommentarer
Postat av: Elin L

Det går ingen nöd på dig inte :)



Känns det okej med de nya barnen då? Hur gamla är dem?

2009-02-24 @ 13:24:41
Postat av: Emma

Hehe nerå :)

Emh tjejerna är 11 och 12, killen är 17:P

2009-02-24 @ 15:05:17
Postat av: Anonym

oooooohlalal en kille på 17, lammkött! bara satsa om du får tråkigt stumpan :P



2009-02-24 @ 18:27:14
Postat av: Emma

Haha jo tjena... Och förresten har jag öppnat mitt hjärta för någon annan redan ;)

2009-02-24 @ 18:29:16
Postat av: Anonym

De gjorde du rätt i gumman ! :D

2009-02-25 @ 15:39:43
Postat av: Emma

I hope so!

2009-02-25 @ 17:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0