Fredag

Då var första rikgtig arbets veckan avklarad då, eller aa snart iaf, den har gått vääääldigt fort måste jag säga. Fast när jag nu tänker efter har jag inte gjort så mycket, tränat och kört barnen till skolan typ... har inte orkat gjort så mycke annat heller, slutar ju ganska sent på kvällarna eller typ 7-8 och då går jag typ och lägger mig. Underbart är det!
Har fixat skype nu, så har hunnit prata med familjen lite grann, vilket hjälper så oerhört mycket. Älskar er! Har även pratat med Akam, vilket veeeerkligen behövdes, tack hjärtat (L)
Igår så hade jag möte med min personliga tränare... måste säga att det låter ganska proffsigt när man säger så, hahaha, men så är det. Han tog lite tester, mätte och vägde mig för att kunna lägga upp ett bra tränings program tills nästa torsdag... efter blev det lite löpning och styrka.
Hmm, aa idag fick jag lite sov morgon till typ 7.50, vilket verkligen beehövdes... Sen gymmet efter kört Kerri till skolan, jo det är väl det jag hunnit med idag. Händer väl inte så mycket senare heller... kanske bio med Anna och Sara. Men får se hur trött jag är när jag slutat.
Annars i helgen blir det väldigt lugnt, kolla på tjejernas basket och fotbolls matcher! 
xoxo E

Kommentarer
Postat av: Elin

Yeeeeey! Skype! vi har typ skype på en av vår dator. Mamma är expert på de där! Vad behvöer ja ha från dig för att kunna prata med dig? :D :D Nå namn eller så? pössss

2009-02-27 @ 23:33:39
Postat av: Emma

Åhhh vad bra :) emma-wall heter jag :P

Allt bra med dig? Puss

2009-02-28 @ 16:55:07
Postat av: Vicki

Heej! gott att hora att du har det sa bra! vi far ses snart igen. <3 Xo

2009-03-02 @ 17:27:52
URL: http://vickistaerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0