Last weekend!

Efter lite skäll från Mona att jag inte skriver nåt, så var det bara att sätta sig och göra slag i saken. Det är inte det att det är jobbigt eller så, men aa vet inte riktigt vad det är. Men ajja det blir nog bra ändå. :)

Veckan då! Jo den har rullat på ganska bra, en hel del aktiviteter med Ullis och hennes kids. Har hunnit med Parken, lite IKEA käk, bad och lite annat mys. Går ju fort när man gör saker hela dagarna liksom, så japp denna vecka har susat förbi. Dock slutade arbetsveckan med att jag låg i sängen hela fredagen och spydde. Ne inte så mysigt, lite tråkigt också eftersom vi skulle ha avskedsmiddag för Carro som åker hem imorgon. Men that's life! Valde att stanna hemma och tagga till som fan inför lördagen, som var både min och Carros sista!  :(
Va dock lite osäker när dagen startade hur det skulle bli, men lite mat fick jag i mig så var det bara att köra, full ös! Ja, som varje helg då med andra ord, men igår var verkligen något speciellt. Det som händer i Minneapolis stannar i Minneapolis, eller är det inte så Carro? Det får vi iaf hoppas på att det gör! Hahahaha, skrattade otroligt mycket igår och har både Ullis och Carro att tacka för det :D

Om tre dagar flyttar jag till New York för att "börja om" mitt år som au pair! Har fortfarande inte införskaffat en resväska, så borde nog göra det snart. Känns konstigt på något sätt att lämna ett liv som man börjat bygga upp här, för att sedan riva det och börja om igen. Varför gör man så mot sig själv egentligen? Man har ingen trygghet här borta då man inte har nära eller kära omkring sig. Sen när man väl kommer några in på livet och skapar en slags trygghet här, ja då väljer man att ta sitt pick och pack och dra... Ja, men utmaningar söker vi alltid efter här i livet, jag gör iaf det. Jag menar; livet utan utmaningar. Vilket liv? Ne inte för min del iaf... men en sak som är säker är att mina nästa utamningar kommer mötas med någon i min närhet hemmifrån. Vist det lite skönt osv att vara själv här, men faan ett år, en helt ny värld, helt nya människor, ny "familj", nya vänner, annan kultur, att klara allt det själv aa det tar på både kropp och själ mer än man tror.
Som sagt flytten sker snart så är bara att ta en dag i

Kommentarer
Postat av: Mona Osman

ÄÄÄÄÄNTLIIIIIIIIIIIIIIIIIGEN! ;D

2009-02-08 @ 22:29:31
URL: http://monaosman.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahahahahaha:$

2009-02-08 @ 22:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0