Scarsdale!

Då var man framme i Scarsdale, NY då. Jag diggar stället som tusan måste jag erkänna! Sjukt mysigt område, söta hus, trevligt folk aa cosy helt enkelt :) Flygresan hit gick super smidigt. Marueen och tjejerna plockade upp mig på flygplatsen igår. Hur underbara som helst, omtänksamma, snälla, lättsamma... var inte alls spänt eller så :)
Så igår när jag kom hem så var det chill, packa upp, snacka lite och middag, sen blev det tidigt i säng heeelt slutkörd:P Idag, började jag jobba 8. Emh jobbet då var att ehh, ja det var liksom inget jobb... haha Marueen visade typ bara vart allt fanns plockade iordning på flickornas rum vilket tog max 30 sek i varje. Sen så tog jag Murphy, hunden i huset, på en långprommenad i omårdet. Riktigt skönt att inte behöva ha vinterjackan! Loooove it!! Sen har jag och Marueen åkt runt och tittat på olika gym i området, så får se hur det blir med det:) Haha skönast var nog ena gymmet som bah; Aa på måndagar har vi pizza-kväll och på tisdagar har vi bagel-morning! Ett gym sa ni :O? Hahahaha, garvade ihjäl mig när hon sa det... men men!
Men så ligger det iaf till just nu! Känner att jag blir liiiiite bättre på uppdateringen iaf,
och det kommer mer;)

E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0