Tråkigt...

Idag har varit en ganska ledsam dag. Carro åkte nämligen hem! Skit tråkigt verkligen måste jag säga. Precis nu när man verkligen börjat lära känna henne, (efter lite om och men;), så skiljs man åt. Men det hade vi gjort ändå eftersom jag åker på onsdag, men ändå. Oroa dig inte Carro, BLOM och Dunder-Karlsson kommer på roadtrip till skåne-land sen ;) Då jävlar blir det flashbacks på hög nivå :D Så har varit med Ullis och Carro idag då, bara lite chill hemma hos Ullis sen flygplatsen!
Ja, imorgon då är min sista arbetsdag här i Edina... känns lite konstigt på något sätt, men ändå inte verkligt. Men ska spendera den med Blom plus barn, får se vad vi hittar på för mysigt! Men det kommer blir riktigt cosy:)
Ohh, köpte ny resväska idag!! Så nu måste jag väl börja packa antar jag... blööö bli nog imorgon skulle jag tro, eller på onsdag morgon innan jag åker. Fast det blir lite tajt eftersom jag åker från huset runt 7 på morgonen, oj inte så genomtänkt av mig kanske, som vanligt då. Men det är en världslig sak!



Kommentarer
Postat av: Elin L

Härligt Emma, jag diggar upptaderingarna! :D



2009-02-12 @ 14:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0