Underbar känsla...

Aa det här med att skriva varje dag verkar jag ju inte vara så bra på! Men ska föröksa iaf, skriver redan mycket mer än förut så det är ju bra.
Igår va en helt vanlig jobbdag, fast Catiy va hemma så kunde inte träna på morgonen. Så det fick bli på kvällen ist, blev ett hårt pass; aerobic, styrka, kondition, kordination typ... Kändes imorse att man lever iaf! Men så jäkla skönt att komma hem efter ett hårt pass, vara helt död i kroppen och bara gå och lägga sig. Känslan av att man är helt slutkörd är underbar, man känner sig stark både fysiskt och psykiskt. Så skönt när man känner svetten rinna och alla onödiga produkter i kroppen försvinner och det får en att pusha en själv ännu mer, till en högre nivå hela tiden.
Emh aa idag; uppstigning 06.30 fixa och dona lite, få iväg alla ungar till respektive skola. Ja, ch nu har jag precis kommit hem från mitt första Yoga pass ever!! Jag har egentligen aldrig trott på alla som säger att yoga är jobbigt... hallå hur jobbigt kan det vara att stå och stretcha typ?! Jo jääääkligt jobbigt är det, haha fyfan... Och instruktören känner alla där och kan alla namn och eftersom jag va ny så använde hon mig som exempel yp hela tiden för hon tyckte jag var ooooootroligt bra för första gången, så det kändes lite extra skönt. Så nu har jag renat kroppen och det känns väldigt bra!
Kilar nog iväg till gymmet ikväll också, bara älskar att vara där just nu! Det som ger mig insperation, glädje och styrka att fortsätta min resa här.
E

Kommentarer
Postat av: empiz

trääna inte ihjäl dig där borta hjärtat!

2009-02-28 @ 18:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0