11 februari!

Hmm känner på mig att det här kan bli ett sånt där långt inlägg, som jag har en tendens att skriva. Men ska inte segla iväg utan hålla mig till det som är aktuellt bara!
Helgen då! I fredag blev det bara lite filmmys med mina barn och sova tidigt. Lördag så var det först hockey, sen lämna barnen hos några kompisar för dom skulle ha en sleepover där. Efter det bar det iväg till Mall of America för att handla dagens outfit. Vilket blev 80-tal för mig och BLOM! Vilket lyckat tema. För att citera Ullis "En bild säger mer än tusen ord" så stämmer det sjuukt bra i det här fallet! Kvällen var välidgt lyckad, med god mat hemma hos mig först sen utgång. Resten av kvällen vet vi ju alla hur den gick ;)
Sen på söndag var det bara att hämta barnen, äta lite donken och bara ha en slappa här hemma! Så ännu en lyckad och cooooosy helg!!

Fick ett samtla nu på morgen från min Program Director i New York och sa att dom bokat ett flyg till mig. Så den 11 februari bär det iväg till Scarsdale, NY. Känns väldigt skönt att ha ett datum, har varit lite frustrerande dom senaste dagarna måste jag säga. Så hoppas att det blir bättre där nere! Så nu är det lite saker som måste fixas, bla köpa en ny resväska... Oj det slog mig nu att då blir helgen som kmmer min sista helg här :/ Samma för Carro som åker hem till Sverige på måndag, usch kommer bli en jobbig helg. Men ser ändå framemot den, får liksom göra det bästa av situationen!








Kommentarer
Postat av: Mona Osman

Så jävla snygg! ;D Grr!

2009-02-04 @ 02:36:15
URL: http://monaosman.blogg.se/
Postat av: carro nyberg

I LIKE YOUR OUTFIT ;)

2009-02-04 @ 21:02:52
Postat av: carro nyberg

I LIKE YOUR OUTFIT! ;)

2009-02-04 @ 21:08:53
Postat av: Elin L

Haha sexy Mama Emma! :D Gaalet snygg ;D



Hoppas det går bra när du flyttar snart! :) :)

2009-02-08 @ 15:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0