Denna eviga väntan!

Vänta är det enda jag gör nu känns det som. Jobbar mina timmar såklart, men sen vänta vänta och åter vänta. Allting är super snurrigt och jag får knappt tag på min lcc! Jag fattar verkligen noll när det gäller att byta familj... plus att det känns som om man måste göra allt själv, ringa hit och dit för att få sin röst hörd liksom.
Så aa finns väl egentligen inte så mycket att säga just nu. Men jag lovar att hålla er uppdaterade om bytet osv.
Dagarna rullar på, varmare blir dom också, vilket är skönt :) Har kommit på att mitt rum ser stelare ut än ett rum på sjukhusen hemma i Sverige! Vitt, kalt och kallt.... men orkar inte bry mig, ska ju ändå byta snart så det kan jag leva med :P
E


 


Kommentarer
Postat av: Elin L

Hej tjejen!

Tråkigt att det tar en sån tid :/ Men det kmr bli värt det sen :)

puss på dig

2009-01-23 @ 00:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0