Lugna gatan!

Då var den lugnasten helgen på länge över. Har varit så skönt att inte gjort nåt speciellt. Fredag va en lugn arbetsdag med Kerris basket match på kvällen och tidigt i säng. Lördag hade jag tänkt ta en riktig sovmorgon, men istället blev det Catiys basket match istället,  sen under dagen blev det bara slapp och mys med tiatanic på tv. Senare på kvällen gick vi ut och åt, för at fira Brians (kusin) födelsedag. Det blev en japansk resturang där man har en egen kock som står framför en och tillagar mate. Ohh så gott det var och underhållande för den delen.
Det enda som var inplanerat under söndagen var Kerris fotbolls match och det var iprincip allt som hände också, var ut och sprang en runda också.

Under dagen pratar alla här om att det ska bli snöstrom under natten och FÖRMODLIGEN kommer det bli en sk Snowday, vilket innebär att alla skolor är stängda. Ska säga att det var inte en snöflinga på backen under söndagen, så jag skrattade bara. Så mot kvällen börjar tjejerna ha sleepover osv, eftersom det FÖRMODLIGEN inte skulle bli någon skola och det skulle det inte bli heller fick vi veta lite senare. Vilket innebar sovmorgon! Wooho, helt underbart.
Idag när jag vaknar så har det faktiskt snöat på ordentligt. Men hallå, stänga skolorna för 10 cm snö!? Men så det är och bara att gilla läget. Jag klagar inte, tjejerna har åkt iväg på playdates och jag är ledig!

xoxo E


Kommentarer
Postat av: Mona Osman

Lyko ost!

2009-03-02 @ 19:10:17
URL: http://monaosman.blogg.se/
Postat av: Elin L

Haha vi har fan mer snö här ute på vischan i Sverige! :P

2009-03-03 @ 00:00:32
Postat av: Carina

gud så skönt.. :) Tänk om vi hade så här hemma när de var lite snö.. gillar den lyxen :D

2009-03-03 @ 19:28:24
URL: http://thegreatcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0